Osallistuimme Vihreällä listalla Varuboden-Oslan edustajistovaaleihin, ja Porvoosta edustajistoon valittiin Sirpa Hanska – onnea Sirpalle ja voimia Vihreän, vastuullisen kaupankäynnin edistämiseen!

Ajan hengen mukaisesti järjestimme myös yhdistyksen sääntömääräisen kevätkokouksen 17.4. etäyhteyksien avulla. Vuosi 2019 on paketissa ja tähtäin jo ensi vuoden kuntavaaleissa – joihin olikin heti lauantaina 18.4. tasan vuosi aikaa. Ehdokashankinta on hyvin käynnissä, ensimmäinen koulutustilaisuus ehdokkaille järjestetään mitä todennäköisimmin vielä webinaarin muodossa 28.5.

Suosituiksi osoittautuneet vapaamuotoiset face-to-face (F2F) keskusteluillat ovat luonnollisestikin olleet tauolla, mutta tulevana sunnuntaina 26.4. klo 18 on tarkoitus kokeilla vastaavaa tapaamista etäyhteyksien avulla. Lisätietoa tästä Porvoon Vihreiden löytyy Facebook-ryhmästä. Jos et käytä Facebookia, voit pyytää kutsua tapaamiseen Mika Varpiolta (mika.varpio@aistimaa.fi).
Kun koronasta johtuvia kokoontumis- ja muita rajoituksia aletaan höllentää, jatkamme oikeiden tapaamisten, yhdistyksen metsäretken ja muiden tälle vuodelle suunniteltujen tapahtumien järjestämistä. Siihen asti suositellaan talven jäljiltä heräävän luonnon havainnointia, rakennetun ympäristömme kehittymisen pohtimista ja muidenkin yhteisten asioiden kommentointia esimerkiksi Facebookin Politiikkaporvoo-ryhmässä ja muussa mediassa.