Porvoon Vihreä valtuustoryhmä valitsi puheenjohtajakseen Tuuli Hirvilammin – Jari Oksanen varapuheenjohtajaksi

Tuuli Hirvilammi

Porvoon Vihreiden kesäkuussa toimeensa astuva valtuustoryhmä on valinnut puheenjohtajakseen tutkija Tuuli Hirvilammin. Hirvilammi on myös Porvoon Vihreiden hallituksen jäsen ja osallistunut vahvasti yhdistyksen kuntavaaliohjelman työstöön.

”Entisestä kaksinkertaistunut valtuustoryhmämme on hieno yhdistelmä kokemusta, uutta intoa, asiantuntijuutta ja vahvaa motivaatiota rakentaa nykyistä kestävämpi Porvoo. Haluamme parantaa porvoolaisten osallistumismahdollisuuksia kaupungin kehittämiseen ja vahvistaa viestintäämme,” Tuuli Hirvilammi sanoo.

Uusi valtuustoryhmä tulee tekemään myös entistä tiiviimmin yhteistyötä muiden luottamuspaikoille valittujen vihreiden kanssa. Ensi töikseen ryhmä tekee suunnitelman siitä, kuinka kuntavaaliohjelma tullaan pistämään seuraavan vaalikauden aikana käytäntöön.

Valtuustoryhmän varapuheenjohtajaksi valittiin pitkän linjan vihreä konkari Jari Oksanen, joka on toiminut edellisellä vaalikaudella vihreiden edustajana Porvoon kaupunginhallituksessa.